
1. Сұрақ:
Экспорттауға арналған ТІЖ жазу кезінде қате пайда болады: қойма id өрісі жоқ. Экспортқа ТІЖ шығару кезінде резидент еместің қоймасының id-ін қайдан алуға болады?
Жауап:
С бөлімінде- "Алушының деректемелері" - ЖЕТКІЗУ (Жеткізу) қоймасының сәйкестендіру нөмірі (ID), экспортқа ТІЖ ресімдеу кезінде толтырылмайды.
2. Сұрақ:
ЖЖМ бойынша ТІЖ растау қажет пе?
Растағым келеді, бағдарлама растайды және растаудың қажеті жоқ деп жазады?
Жауап:
Егер соңғы тұтынушы болса, онда SNT растаудың қажеті жоқ.
3. Сұрақ:
Егер тасымалдаушы көлік компаниясы болса және ол бойынша деректер болмаса, онда тасымалдаушы қойындысын толтырмауға бола ма?
Жауап:
Егер ТІЖ-де шекараны кесіп өту сәтінде тасымалдаушы мен автомашина бойынша деректер толтырылмаған немесе дұрыс толтырылмаған жағдайда, өткізу пунктінде МКО қызметкерлері дұрыс мәліметтерді енгізуге мүмкіндігі бар.
4. Сұрақ:
"ТІЖ және 328 тауарларын салыстыру" нысаны импорт кезінде өз қажеттіліктері үшін міндетті ме?
Жауап:
Одан әрі іске асырылған жағдайда салыстыру жүргізу қажет.
5. Сұрақ:
ТІЖ қалыптастыру кезінде – тауарларды экспортқа өткізу, G6 бөлімінде-операцияның коды, экспортқа өткізуді көрсету мүмкіндігі жоқ (бұл түр анықтамалықта жоқ).
Жауап:
Жеке G6 бөлімінде - операцияның коды-экспортқа көрсету қажет емес, осы операцияның коды 8-бөлімнің "тауарларды ҚР аумағынан әкету (Экспорт)" 8.1-жолында көрсетіледі. "ҚР аумағынан тауарларды әкету".
6. Сұрақ:
Біз тауарларды Ресейдің курьерлік қызметімен шекарада аламыз, жүк басқа көлікке тасталады. Бұл жағдайда ТІЖ қалай рәсімдеуге болады ?
Жауап:
ТІЖ ресімдеу кезінде шекарадан өту жүзеге асырылатын автомашинаның нөмірін көрсету қажет. ТІЖ-де тасымалдаушы мен автомашина бойынша деректер толтырылмаған немесе дұрыс толтырылмаған өткізу пунктіндегі МКО қызметкерлерінің дұрыс мәліметтер енгізуге мүмкіндігі бар.
7. Сұрақ:
Тауарлар бойынша деректер тауар коды (ЕАЭО СЭҚ ТН) акцизделетін тауар бөлімге сәйкес келмейді ме?
Жауап:
Акцизделетін тауарлар үшін G (G1-G10) - де жеке бөлімдер бар. Егер сіз 10 SNT жолында қажетті тауар түрлерін белгілесеңіз, олар пайда болады.
8. Сұрақ:
Жеткізуші мұнай базасынан СНТ-ны алып тастады. Олар растағысы келді, бірақ бағдарлама береді - растау қажет емес. Біздің мекен-жайымызға ЭШФ жазып беру мүмкін бе?
Жауап:
Егер операция коды соңғы тұтынушы болса, ТІЖ расталмайды. ЭШФ расталмаған ТІЖ-ға да қойылады.
9. Сұрақ:
Ұшқышты іске қосқан кезде 328.00 нысаны ӘК-ге қалай автоматты түрде түседі? Немесе сіз оны қолыңызбен соғуыңыз керек пе?
Жауап:
Тауарлар виртуалды қоймаға тек ТІЖ негізінде түседі, 328.00 нысаны бойынша тауарлар виртуалды қоймаға келіп түспейді.
10. Сұрақ:
Жеке тұлғаға акцизделетін тауар бойынша ТІЖ шығарылды.
Оған растау СНТ?
Жауап:
Бөлшек сауда расталмайды. Сатушыдан тауар есептен шығарылуы тиіс. Қоймада тауарлардың бар-жоғын тексеріңіз.
11. Сұрақ:
Ал қайтаруды қалай жасауға болады?
Жауап:
Сіз тікелей ЭШФ АЖ порталында қайтару бойынша ТІЖ ресімдейсіз, онда бірінші кезекте сізге виртуалды қоймаға тауарлар келіп түскен құжатты "табу" керек және ТІЖ тауарын қайтару батырмасының көмегімен жаңа құжат жасау керек.
Тауарларға жасалған ілеспе жүкқұжатта бұрын ТІЖ бойынша қабылданған тауарды қайтару құжатының түрі автоматты түрде белгіленеді және 6.1-жолда ТІЖ тіркеу нөмірі ЭШФ АЖ-да бастапқы ТІЖ деректемелері көрсетіледі.Барлық бөлімдер мен жолдар бастапқы ТІЖ-де көрсетілген деректермен автоматты түрде толтырылады, бұл ретте в бөлімдері "Айнадай" толтырылады, өнім берушінің деректемелері және С. Алушының деректемелері-олар "орындармен" ауыстырылады, яғни ТІЖ-дегі өнім беруші туралы деректер сату бойынша ТІЖ-де алушының бөлімінде қайтаруға көрсетіледі.
Тауарлар бойынша деректерді жүргізілген қайтаруға сәйкес түзету керек (санын тек тауар позициялары үшін көрсету керек).
12. Сұрақ:
Тауарды әуе поштасы алды. Біз СНТ жасаймыз, борттың нөмірін талап етеміз, бірақ ол құжаттарда көрсетілмеген. Не істеу керек?
Жауап:
BN қойыңыз.
13. Сұрақ:
Жөнелтілген ТІЖ-де мұнай өнімдерінің көлемі дұрыс көрсетілмеген, осы ТІЖ түзетуге бола ма?
Жауап:
Толық емес және (немесе) дұрыс емес деректерді көрсете отырып ресімделген ТІЖ пилоттық жобасының 26-тармағына сәйкес ТІЖ расталмаған немесе қабылданбаған жағдайда, ТІЖ ресімделген күннен кейін 5 жұмыс күні ішінде акцизделетін тауарлар бойынша өнім беруші жоюға немесе кері қайтарып алуға тиіс.
14. Сұрақ:
Жөнелтілген ТІЖ-де мұнай өнімдерінің көлемі дұрыс көрсетілмеген, осы ТІЖ түзетуге бола ма?
Жауап:
Толық емес және (немесе) дұрыс емес деректерді көрсете отырып ресімделген ТІЖ пилоттық жобасының 26-тармағына сәйкес ТІЖ расталмаған немесе қабылданбаған жағдайда, ТІЖ ресімделген күннен кейін 5 жұмыс күні ішінде акцизделетін тауарлар бойынша өнім беруші жоюға немесе кері қайтарып алуға тиіс.
15. Сұрақ:
ТІЖ және виртуалды қойманың енгізілуіне байланысты алкогольге есепке алу-бақылау маркаларын тексерудің қажеттілігі бар ма?
Жауап:
Пп сәйкес. "Этил спирті мен алкоголь өнімінің өндірілуін және айналымын мемлекеттік реттеу туралы" ҚР Заңының 9-бабы 3-тармағының 6-тармағында алкоголь өнімінің есепке алу-бақылау маркаларын сәйкестендіру аспабы болуы қажет.
16. Сұрақ:
Растау кезінде ТІЖ сенімхаттың нөмірін және күнін сұрайды, ал егер сенімхат болмаса, тек қолхат бар ма?
Жауап:
Егер тауарды қызметкер қабылдаса, сенімхатты көрсете аласыз. Егер тауарды ЖК өзі қабылдаса, осы бағанды өткізіп, ТІЖ-ға қол қоя аласыз
17. Сұрақ:
Акцизделетін тауарларға ТІЖ жазып беру кезінде пин-кодтарды көрсету талап етіледі, оларды қалай және қайда қарауға болады?
Жауап:
Қалдықтарды енгізу немесе ТІЖ, ДСН-кодты ресімдеу кезінде "ДСН-код" анықтамалығынан автоматты түрде таңдалады.